6.5.08

Uz len raz sa vyspim...


...a bude Forester ;-)
Neviem sa dockat.
Bude to najsilnejsie a najvacsie auto, co som zatial mal.
Jazdi sa v tom vyborne.
Trochu je mi luto, ze to nemam od novoty, ale co uz.
Pedro uz je skoro tyzden prec, chudak chalan. Uz bude aj cely poopravovany ;-)
Kazdopadne, je mi za nim stale smutno, ale na Forestra sa tesim viac.
A teraz uz len vymysliet meno - po Marcelovi a Pedrovi to bude musiet byt nieco "japonskejsie" :-)
Pochvala pre Cesku Poistovnu - Slovensko. Co sa internetu tyka, su amateri. Dnes im v SK-NIC vyprsala domena. Ale na netfinance.sk som nasiel ich prepocet a zavolal som tam a vazne - rocne poistne na to auto (2.0i Turbo) vyslo 5500 Sk, pricom na moje 1.4i 16V 55kW stalo skoro 14 v Kooperative... Holt poistenie z leazingovej zmluvy...
Mila pani z poistovne mi to vsetko vytlacila a pripravila, takze som si pre to prisiel, na mieste mi vytlacili aj zelenu kartu a doklad o poisteni. Proste parada, zajtra idem po poistene auto ;-)
Lucia dostala dovolenku, takze ideme spolu na vylet. Vezie nas Mato, ktory nedavno dostal prezivku Rasl, takze nas vlastne vezie Rasl...