5.5.08

Nasi priviezli Matka

Takze, poobede sa z nicoho nic ozvali nasi.
Chcel som tam ist, ked isla Lucka k babke, ale nakoniec lenivost zvitazila.
Lenze prisla hora za Mohamedom - nasi sa dosypali k nam a priviezli aj Matka.
Chceli pobehat po slniecku, ale ako naschval, 2 minuty pred ich prichodom zaslo...
Moji empaticki susedia v nedelu poobede zavolali kamaratku a na ulici pri pustenych radiach vysavali a cistili svoje auta. Ale na nieco to bolo dobre - nasi pochopili, preco chceme 2 metre vysoky plot ;-)
Takze sme vonku chvilu pobehali, hladali chrobaky a tak a potom sme sli dnu.
Mato bol cely nesvoj - nevidel nas tak tristvrte roka a aj to len na par minut u nasich, takze sa mu ani nedivim.
No ale po chvili sa otukal. Hlavne, ked som mu ukazal dialkove ovladanie od roliet. Potom sme si ukazali projektor. Neviem, ci bol uz Mato v kine, ak nie, tak nasa 3metrova uhlopriecka boli asi najvacsie hybajuce-sa obrazky, co videl. Ale Ice Age v HDcku mu moc nehovorilo ;-)
Ale ked som mu ukazal, ze sa s dialkovym daju rozsvecovat svetla, uz sme boli kamosi.
Ked som mu potom ukazal schody, na ktorych je pohybove cidlo a staci zamavat a rozsvieti sa svetlo, bolo vymalovane. Chudak dedo presedel s Matom hodnu chvilu na schodoch a mavali na senzor ;-) Nastastie tam Lucia spravila ten koberec, takze to bolo v pohode.
Vytiahol som fotak, ani neviem preco, len tak, z dlhej chvile.
Ale som rad - otcova fotka sa mi fakt podarila, som na nu celkom hrdy. Skoda toho skla, co z toho spravilo sudok a vytiahlo mu to nos a hlavu dopredu...
A aj par Matovych sa celkom da. Akurat tu moju mamu stale neviem nejako rozumne zachytit. Bud sa nejako blbo tvari, alebo ma zavrete oci, alebo ju to vobec nevystihuje... No nic, musim vytiahnut fotak aj nabuduce.