4.5.08

Amaterska stavarina - listovanie

Lucia sa rozhodla listovat.
Tak som ju ukecal, nech si to najskor skusi na spalni, nez prejde na obyvacku.
Nebola prave nadsena, ale posluchla.
Tak som jej ukazal, ako sa prichytavaju skoby do steny (prilozenie, naznacenie ceruzkou, navrtanie dierky, vsunutie hmozdinky a zaskrutkovanie).
Celkom sranda vidiet, ked sa naucila vrtat do tehly - tesila sa ako male dieta.
Snazil som sa spravit nastroj na rezanie list. Mame jeden, co pozical tata, ale ten je nizsi, ako nasa lista a tym padom len obtiazne pouzitelny... Tak som dal dokopy 3 dreva a skusil do nich predpilit sablonu - neuspesne. Ked som uz trafil 45 stupnovy uhol, tak som zas nepilil kolmo dole. Do kelu...
No nic.
Ukecal som Luciu, nech to necha tak s tym, ze pojdeme do BauMaxu a kupime lepsi pripravok na to pilenie.
Lenze ked aj Johny s Jankou zrusili poobednu navstevu, tak mi to nedalo a skusil som to. Predsa len to slo.
Lenze. Napilit to a ulozit to su 2 rozdielne veci.
Takze som to sice rozpilil v nejakom +-45stupnovom uhle, ale to mi bolo prd platne. Steny nie su kolme. To sme nikdy nemerali a teraz je to uz aj tak jedno...
Okrem toho, Lucia nie je dost tazka, takze sa jej nepodarilo tie parkety pritlacit tak, ako mala a tak lista mierne nedostatocne pritlaca tu podlahu k zemi. Staci to na to, aby to drzalo (aj bez toho to drzalo pokope), ale mohlo to byt aj o malo lepsie...
No ale najhorsie dopadli tie rohy. Vobec to nesedelo v tom rohu tak, ako malo. Ani spoj len tak rovno na stene nebol nic moc. Tak sme si povedali, ze sme nemali posluchnut uja v predajni a mali sme predsa len kupit aj tie krytky na rohy a spoje...
Nakoniec som spravil dobre, ze som sefku ukecal na tu spalnu - tam to az tak nevadi. V obyvacke by nas to skrelo daleko viac ;-)
Lucia sa to este pokusila zachranit tmelom, ale dopadlo to, mierne povedane, neslavne. Takze listovanie nic moc.