4.5.08

Amaterska stavarina - elektrikarcina

Listovanie je sranda - elektrika je ine kafe. A ta amaterska, to je vazny smrtak...

V strede listovania vola Miso. Snazil som sa ho v piatok silou-mocou ukecat, nech nas pridu pozriet, ze dame nejaky film a nieco navarime. Nie - chcel porobit nejake drobnosti doma a prelozil nas na buduci vikend.
No tak volal, ze to rusi, ze je v nemocnici.

Snazil sa svojpomocne vymenit hlavny istic pre ich byt. Nevypol ale privod pre cely vchod. Takze to vymienal pod napatim. Elektrikar... Ta nasa SPSE sa asi prave prepadla o poschodie pod zem.

Samozrejme, spravil sa obluk a drahy Miso ma na ruke popaleniny tretieho stupna. Nechcel som vyzvedat, ako velmi a aku velku cast ruky to chytilo. Kazdopadne, ma obrovske stastie v nestasti, ze sa nechytil elektriky. Ak by ho to este zacalo triast a nevedel by sa odtiahnut, tak je po nom nacisto.
Tolko k amaterskemu elektrikarceniu.

Chudak chalan.
Volal som Mirke a ponukol pomoc s cimkolvek - v robote toho vela nenarobim, takze ak bude chciet, tak doletim kedykolvek. Udrzala sa, hlas sa jej triasol, ale zvladla ten telefonat aj bez placu. Alebo sa mozno uz ten den naplakala az moc a uz ani nevladala. Chuda.
No nic, mal som ho proste ukecavat viac.

Vecer ma este napadlo, ze sa tam bude chalan nudit, tak som mu poslal SMS, ze ak chce, dovleciem mu starsi notas a GPRS modem, nech neumre nudou.
Odpisal asi o pol hodinu, ze uvidime. Tak uvidime...